Nattningen...

Dom senaste kvällarna har nattningen av Markus funkat hur bra som helst..

Vi har gjort honom klar som vanligt å sen har vi sagt gonatt å lagt ner honom i sin säng och sen gått därifrån.

Visst har han protesterat lite men inte mycket max 5 min om ens de..

Å han gnäller mindre å mindre för varje gång så de går ju helt klart åt rätt håll :)

 

Nattningen av Christopher börjar åxå gå bättre..

Som nu tex sover båda barnen för natten..

Christopher vill gärna hålla i mitt finger tills han somnar om han ligger i sin säng vilket jag tycker är super gulligt..

Så ibland på nätterna när han vaknar så får jag sträcka in mitt finger till honom i sängen och då somnar han om direkt, mammas lilla sötunge.

 

Jag ÄLSKAR MINA BARN ÖVER ALLT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0