mys

Det här är inte mina barns dag...

Christopher är inte alls sig själv, inget är bra :(

Å Markus har feber å är jätte hängig han är verkligen inte sig själv längre :(

Jag har precis startat en maskin tvätt å spolat ur badrummet lite snabbt de är inte de lättaste å få nåt gjort när man har 2 små barn som inte är sig själva men jag får göra de bästa av situationen.

Jag ska snart amma Christopher å se om han vill sova en stund efter de, för då ska jag mysa mig ner i soffan me min lilla sjukling å vi ska mysa till tusen jag får passa på när han är lugn å på mys humör för annars är de 150 som gäller :)

 

Jag ska bjuda Lina på lunch idag de blir en fetaost sallad å till de en laxfile. mumms så gott.

Hon skulle höra a sig när hon hade vaknat så tills dess e de mega mys me Markus som gäller...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0