Morgonen...

Vi vaknade tidigare än tänkt men det gör absolut ingenting :)

Barnen har ätit frukost det blev gröt för Markus å han åt upp allt utom den sista skeden så nu har han nog lite energi till att härja runt på dagiset, eller vad tror ni?? :)

För Christopher vart de bröstmjölk som vanligt hehehehe.

 

Ja idag e de premiär på dagiset för Markus, ska bli skoj han kommer ha grymmt kul det är jag helt övertygad om :) Det är bara 2 timmar idag de kommer han nog tycka är lite tråkigt men han ska ju dit resten av veckan åxå.

Personalen kommer få att göra me min lilla vilde för han har energi så de både räcker till å blir över :)

Ibland förstår jag inte vart all hans energi kommer ifrån tänk om man hade en bråkdel av hans energi gud va grejer man skulle få gjort då.

 

Nä nu ska jag titta på nalle puh med min lilla älskling skriver senare under dagen hur de gick på dagiset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0