Lundmyr..

Jag verkligen älskar den här overallen..
Christopher skulle vara sååå fin i den :)

 


Kommentarer
Postat av: Heidi

Men du har ju köpt den ifrån blocket :P En kompis frågade om jag hade köpt den för det var tydligen en Grundsten som hade gjort det :P

2011-01-16 @ 10:39:32
URL: http://www.metrobloggen.se/86an
Postat av: Anonym

Ja spelar de nån roll vartifrån jag har köpt den???

2011-01-17 @ 07:37:56
Postat av: Marie

Jag förstår inte hur man som mamma kan köpa begagnat till sina barn, jag anser det vara ohygieniskt. Du vet inte hur ägaren innan har tagit hand om kläderna, klart man tvättar dem men ändå inte hygieniskt.

2011-01-17 @ 11:53:03
Postat av: Erika

Det där inlägget av den såkallade "Marie" som hon inte ens heter enligt hennes IP adress, var det sjukaste och mest avundsjuka jag fan har läst! tvättmaskin? jag jobbar inom vården och inte en enda sjukdom förs över efter det är tvättat om så fallet skulle ha varit innan chrilla fick den. du kan ju läsa på lite och sitta hemma och vara en ensamvarg och låsas vara ngn du inte är, haha sjukt....

2011-01-17 @ 15:16:37
Postat av: Emma Berggren

Varför skulle begangnat vara sämre?? Idiotiskt. Stakars dina barn säger jag! Det spelar väl endå ingen roll vart man köper den. Inte fan älskar din ungen dig mer som köper allt nytt, snarare att du inte lär ditt barn traditioner att ärva och få vara fin i samma kläder som tex en väns barn vart. Vilket slöseri om du bara slänger dina barns kläder! Sjukt slöseri, det om något är väl idiotiskt. Så du är så jävla ego också då, att ingen får ärva dina barns kläder??? Tänk om för dina barns skull pucko! Fan vad bitter man kan va.



Therese-Han vart skit fin i den :)

Blir snarare stolt om mina barn en dag får ärva era kläder !

2011-01-17 @ 16:04:40
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/
Postat av: Marie Kalmestad

Ehm, tror jag får börja skriva mitt efternamn. Haha, För det är då fan inte jag som skrivit det där. Skiter väll i om kläderna är begagnade eller inte. Men alla har ju sin åsikt. Men tro fan inte att den är min :)

2011-01-17 @ 19:51:04
Postat av: Anonym

Marie Kalmestad.. Jag vet att du aldrig skulle skriva så så du behöver inte oroa dig för att jag tror att de e du :)

2011-01-17 @ 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0