Lever jag???

Jusst nu vet jag inte ens vad jag heter känns de som, shit så trött jag är...

Har startat en maskin tvätt i alla fall å precis ammat Christopher så nu väntar jag på att han ska somna så jag kan rasta jason å springa in på ica å köpa cola e sugen på choklad men har inte bestämmt om de blir de åxå eller om de bara blir cola..

Får se om jag byter sängkläder i våran säng idag å tar bort julgardinerna i sovrummet men att julstjärnan får hänga kvar får se lite hur mycket jag orkar för ska försöka ta mig en tupplur med christopher under dagen åxå :)

 

Sen när putte har slutat blir de att dra till underbara hem och öb.

På öb ska vi köpa sköljmedel å på underbara hem ska jag kolla efter nå fina ljusfat å kanske lite ljus får se vad som finns :)

Jag har redan vart uppe så pass många timmar att jag redan är utråkad heheheh kommer bli en tuff dag har jag en känsla av..


Kommentarer
Postat av: Lisa

använd kommatecken!

det är omöjligt att läsa din blogg om en mening är 14 rader! du måste göra meningarna kortare..

2011-01-07 @ 16:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0