Irritation...

Ja denna dag började inte så bra...

Det ser ut som en boomb har slagit ner här hemma de ligger leksaker ÖVERALLT..

Å jag bad putte gå ut me Jason eftersom jag höll på å plocka men han vägra så jag får göra de själv snart... IDIOT.

Å då bad jag honom plocka å fixa här hemma men de dög ju inte de heller å då tappade jag åxå lusten varför ska jag göra allt själv hela jävla tiden????

Så jag hoppas att denna irritation jag känner nu försvinner så att inte hela min dag blir förstörd pga idioten.


Kommentarer
Postat av: Anonym

killar alltså..samma här! fast han tar alltid lizzy men iaf..skönt ibland bara vara utan att man måste gö nåt alltid.

2011-01-31 @ 13:13:31
URL: http://bignothotmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0