Inte som jag tänkt mig..

Ja de vart inte som jag hade tänkt mig igår me städningen för min underbara lillasyster Lina kom över och vi umgicks å så åt hon här å umgicks me mina 2 små prinsar.

Men när hon hade gått så tvättade jag i alla fall 2 maskiner me tvätt å så dammade jag ur köket å plockade lite så nu e de bara golvet kvar där inne..

 

Denna dag verkar inte heller riktigt bli som den va tänkt eller inte som de ser ut nu i alla fall.

För Markus har feber å har haft de sen igår kväll men nu har han fått alvedon. Tanken va ju att han skulle åkt till min farmor idag så jag kunde städat lite här hemma.

Han är pigg och är sig själv för övrigt han har bara feber å han vaccinerades för 1,5 vecka sen å så sa hon att han kunde få feber till och från under 3 veckor..

Men som det ser ut nu får han stanna hemma om inte febern hinner ge sig tills farmor kommer men de e ju tveksamt..

 

Vi gav i alla fall Markus flytande alvedon för en stund sen för supparna är ingen rolig historia å ge honom..

Han gillar dom verkligen inte, så vi testade me de flytande idag å först ville han verkligen inte sen när han fått i sig lite så sa han NAM NAM å så fick han i sig resten åxå han va sååå söt :)

Å nu sitter vi å tittar på pongo å dom 101 dalmatinerna för han vill inte sova.. Så jag kommer va levande död under dagen kan jag lova men men de e bara att gilla läget ;)

 

 

Mammas lilla feberkille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0