Inget att säga till om..

Man har inte mycket att säga till om när man har små barn..

Dom bestämmer när man ska få sova, hur länge man ska få sova, om man ska få äta varm eller kall mat osv osv.. Livet som mamma är det bästa som finns men jag förstår inte att nån som e så pass liten som mina barn e kan bestämma så pass mycket tycker de e lite kul jag som vuxen har ju inget att säga till om :)

 

Fast när dom blir äldre så tänker jag ta tillbax den makten och rätten för då får dom inte bestämma längre :)

Då är det inte charmigt längre hehehhee.

 

Men jag önskar mina barn ville komprimissa lite me mig nu när dom e så här små men icke.. För då skulle jag bara be om en enda sak å de e sömn på nätterna äta kall mat och allt de där andra skulle jag kunna ta men sömnen är nåt jag verkligen skulle behöva..

 

Fick väl sova rätt bra inatt men de blev ändå att gå upp 3 vändor å jag hade velat legat 1 timme längre än jag fick men putte e ju ledig på torsdag så då får jag kanske sova lite bättre å längre hoppas ju ialla fall ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0