Hemma...

När klockan ringde vid 7:30 så gick jag upp å kände på Markus å bestämde mig för att han får stanna hemma idag så får vi hoppas febern försvinner tills imorrn när de e dags för dagis..

Han älskar ju verkligen att vara på dagis så vi får hålla tummarna för att febern försvinner under dagen.

Han sover fortfarande tror alvedonen gjorde susen för min lilla prins..

Får se när han vaknar jag tänker inte väcka honom utan han får sova tills han vaknar..

Å så måste jag köpa hem nyponsoppa å lite sånt gott åt honom för de e ju extra viktigt att han får i sig mycket vätska nu när han e sjuk å jag vet att de inte ens kommer vara nån ide me å försöka få i honom nån mat, de kan vara svårt i vanliga fall när han är frisk så ni kan ju tänka er hur de är när han är sjuk så de tänker jag inte ens bråka med utan han får dricka en massa gott idag de ska ju vara lite lyx med att vara sjuk..

 

Min andra lilla prins är så pigg å glad så han har precis ammat å fått en ren blöja men de låter som de e dax å byta blöja snart igen de brakar på rejält ut den lilla rumpan.

Han ligger för tillfället i sitt babygym å härjar runt :)

 

Jag älskar mina barn över allt annat min kärlek till dom går inte att beskriva med ord...

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0