Gå..

Eftersom Markus har börjat på dagis å kommer att gå tis å ons å tors så betyder de att jag kommer få en promenad 2 gånger om dagen 3 gånger i veckan vilket är helt underbart :)

Det hade gått super bra på dagiset vilket inte kommer som en överraskning min kille e så duktig han..
Personalen tycker han e sååå charmig vilket han verkligen är men kul när andra åxå gillar mitt lilla charmtroll.

Idag hade han lekt me dom "stora" tjejerna på dagis personalen hade tagit lite kort på de som jag skulle få se sen när dom har framkallat dom :)

På torsdag blir de inge dagis för Markus för då har han å lillebror läkartider så då blir de en hemma dag å markus ska vaccineras tror jag de va å han brukar kunna få lite feber å bli lite hängig av de å då känns de inte bra å lämna honom på dagis, så jag sa till idag så dom skulle skriva upp att han ska vara ledig på torsdag.

Martina va här en sväng idag medans markus va på dagis de va trevligt å träffa henne för de va ett tag sen.
Vi snackade en massa å hon myste tok mycket me lilla christopher..

Vi ska eventuellt iväg å handla lite blöjer å så när putte slutat beror lite på hur jag mår för jag har haft ont i skallen å känt mig matt hela dagen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0