Fy, fy, fy

Ja nu får nån komma å slå mig på fingrarna nu har jag klickat hem ett par mys byxor till mig åxå..

De kommer bli att vi får leva på vatten å bröd snart hehehehe nä skämt å sido riktigt så illa är det inte..

Men jag har kommit in i en riktig shopping period jag bara tok älskar att shoppa men nu måste vi lugna oss lite..

Puttes klocka han klicka hem i början av veckan kom med posten idag å den är tok snygg..

Ja ni läste rätt även putte gillar att klicka hem grejer från nätet hehehehehe.

 

Nu är tvättmaskin nummer 3 igång å nu är den ena torkvindan full så nu finns de bara en kvar att hänga på sen får jag vänta tills tvätten har torkat vilket den kanske borde ha gjort tills imorrn..

Ska plocka undan lite leksaker snart tänkte jag. Jag har även fixat iordning i Markus garderob men de e så svårt å veta vad som e för litet eftersom ingen stolek e som den andra så man får rensa undan de som e för litet vart efter man ska klä honom på morgonen för då ser man ju hur kläderna sitter å är dom för små så e de bara å ta av de å ta på nytt men då vet man ju vilket som ska bort osv. Ja ni fattar vad jag menar.

 

De vart ingen sallad till lunch för mig, för putte ringde å fråga om jag hade ätit å då sa jag ner å då sa han spring ner om nån minut så svänger jag förbi me mat från Burger King å vem tackar nej till de liksom?? :)

Å de smakade riktigt nice kan jag lova så tusen tack älskling att du tänkte på mig <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0