Fredag..

Jag har precis startat en maskin tvätt å rensat kycklingen å lagt den i marinad :)

Marie ska komma över idag så jag ska bjuda henne på kyckling sallad mumms mumms :)

Sen blir de nog att vi tar en fika åxå men de väntar vi nog me tills putte kommit hem :)

Skönt att det är fredag för de betyder att jag får hjälp me barnen nattetid i helgen, Inatt sov dom bra å dom vaknade samtidigt vid 04 så jag värmde markus välling å så satt jag mig inne hos honom å ammade funkade skit bra för när jag hade ammat klart så hade Markus somnat i sin säng å när jag va klar me ammningen å blöjbyte av christopher så va kl 05 så då la jag mig en stund till jag va pigg men kände inte för att gå upp så tidigt när barnen sov, å rätt gjorde jag i de för jag somnade om igen..

 

På tisdag ska vi inskola Markus å sen fortsätter ju inskolningen ons,tors,fre och mån.

Men vi får se om vi behöver vara där så många dagar Markus har ju vart väldigt lätt att lämna bort så de ska nog inte vara några problem där heller.

Och där finns de ju en massa andra barn å massa nya saker att leka med och utforska så han kommer nog skita i mig å putte :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0