Fix å plock

Ja min farmor ringde nyss å fråga om Markus va ledig från dagis imorrn å jag svarade ja det är han..
Å då fråga hon om hon fick hämta honom å jag svarade självklart ja för jag vet hur kul hon tycker det är att ha Markus där å hur kul markus tycker det är att vara där.
Å de är ju 1 vecka sen han va där så han kommer bli glad när han ser henne imorrn :)

Så jag ska försöka göra lite nytta här hemma imorrn när Markus är hos min farmor om min andra lillprins tillåter vill säga.. För vissa dagar vill han bara vara i famnen å andra sover han typ hela dagarna så får se hur han är imorrn min lilla fågel unge hehehehhe.

Jag ska i alla fall äta sallad till lunch imorrn å de ska bli sjukt gott vi va nämligen å handlade lite idag så nu e frys å kyl fulla :) Men jag har inte bestämmt vad de blir för sallad kassler eller fetaost lutar de åt i alla fall..

Gud va skönt att de e fredag imorrn de innebär lite avlastning nattetid under helgen..
Jag har kommit in i en period där jag är sjukt trött hela tiden fattar fan inte så då är de riktigt skönt me hjälp under nätterna kan jag lova.

Nä nu ska jag å Markus leka lite me hans leklera innan de e dags för honom att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0