:)

Ja då har precis Putte kört hem Lina med alla saker och de vart en del :)

En full väska och 3 stycken påsar..

Och Imorrn kommer Erika över ska vi rensa lite i förrådet och ppå vinden å de som vi inte ska ha kvar ska vi sälja på Loppis Erika ska hjälpa mig hon tycker inte jag ska slänga det när jag kan tjäna en liten slant på skiten i ställe gulligt av henne :)

 

Så får se om man hittar mycket skit hehehehe..

Skönt å få undan en del i alla fall fan va mycket skit man har som man fan inte har en aning om...

Å en vacker dag ska man ju flytta å då kan de vara skönt att mycket av skiten redan e bort rensat så man slipper de då :) Å nu har jag ju fått bort en del ur lägenheten som kommer komma till nytta hos syster i stället vilket e kul... De va verkligen jätte kul att träffa henne vi snackade en massa å tiden bara sprang iväg.. Vi åt sallad till lunch å så friterade vi lite pommes nu på kvällskvisten innan putte körde hem henne mys pys har de vart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0