...

Jag är helt sjukt trött även idag men det är bara dricka min dagliga dos av cola å hoppas de hjälper för jag drickar ju inget annat me koffin så de e cola som gäller för mig :)
Jag har startat en maskin tvätt så snart ska jag ta hand om ALL tvätt jag tvättade igår å de e fan 2 st fulla torkvindor *suck*

Det skall fortsätta rensas lite idag så skönt å få bort de man inte använder känns så jävla onödigt å ha de ligga lixom så får vi se om de e nåt Lina vill ha..

Jag å Lina ska käka ihop när hon kommer å de blir en sallad me fetaost eller en sallad me kassler beror lite på vad hon vill ha :)
Jag e snäll å låter henne bestämma :)

De vart ingen ljusbrika eller några ljus igår hitta inte ett skit :(
Så jag vart skapligt besviken kan jag lova...

Å medans jag sprang omkring i affären så ringde min chef å gratta till vårat nya tillskott Christopher å så sa hon att dom skulle skicka lite blommor till mig gulligt tycker jag så tack tack :)
Å sen kom vi in på mamma ledigheten å de visar sig att jag inte har sökt nån för Christopher än ojdå..
så dom skulle skicka hem dom papprena så skulle jag fylla i dom men jag sa till henne att jag garanterat kommer bli borta hela de här året i alla fall..
Sen får vi se hur många dagar jag har kvar när 2012 börjar för jag vill ta vara på å vara hemma me mina barn så länge som möjligt för tiden går så pass fort å jobba ska man göra så jävla länge ändå så de kommer jag gått å väl hinne med ändå.

Får vi se när blommorna kommer så klart kommer de komma ut en bild på dom här på bloggen så fort jag har fått dom..
Tror jag har kort på blommorna jag fick av dom när jag fick markus kul å se hur denna bukett ser ut å gämföra me den jag fick när jag hade fått markus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0