Det har kommit...

De ringde på dörren när jag satt i soffan å jag tänkte vem kan de vara för jag väntar ingen.

Så jag smög å titta i hålet å ser att det är brevbärarn så jag öppnar å där håller han i ett stort paket som är till mig :) Jag stänger dörren å går in i vardagsrummet å öppnar å i det ligger alla kläder till christopher :)

 

2 st Calvin Klein pyjamaser 1 st Lasse Åberg pyjamas





1 body och 1 par byxor från Villevalla




1 munkjacka från Lundmyr





2 st Bodys





1 mysdress




2 par Jeans




1 par Thai byxor, 1 munkjacka och 1 par mysbyxor




1 par Uggs


Kommentarer
Postat av: Anonym

ser ut som en pyjamas

2011-01-10 @ 18:47:58
URL: http://bignothotmama.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja visst gör de. Kram Therese

2011-01-11 @ 07:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0