Dagen

Ja idag förmiddag så åkte vi över hela familjen till min farmor å farfar å där vart de lite ute bus för markus del :)

Vi drog han i pulka på tomten vilket han gillade skarpt men de han tyckte bäst om var att hjälpa gamel farfar att skotta snö :)

 








Sen efter en stunds skottning å annat skoj i snön så gick vi in och fikade och medans putte drack kaffe så gav jag Markus sin mat och han åt nästan upp allt å sen busade han lite med gamel farfar i lekrummet och sen åkte vi hem för de va dags för markus att sova å i sängen fick han en flaska välling som han åt upp å sen skrek han i typ 5 min innan han slocknade..

Å medans han sov så kollade jag å putte på Saw 3d och den va helt okej..
Å sen plockade jag lite här hemma medans putte satt i Markus rum med barnen å sen vart de pizza för min å Markus del till middag å för puttes del vart de en kebab tallrik å Pizzan va sjukt god så den lär de bli fler gånger.

Sen har vi myst i soffan me Markus till dumbo hehehehe va söt den lilla elefanten är :)
Sen har jag badat med barnen först ut va Markus å då va de trångt i polen vill jag lova men finns de hjärterum så finns de .... ja ni vet.
Å sen efter nån timmes bad så va de christophers tur å sen när barnen va färdig badade så tog jag en dusch å efter mig tog putte en dusch å nu har Markus ätit sin kvällsmat så snart ska han få sin pyjamas på sig å läggas..

Å då ska jag å putte glo på en film me lite gott å äta <3
MEGA MYS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0