Dagen...

Ja Barnen vaknade tidigt i morse så de vart ingen sovmorgon men de va jag ju inställd på att de inte skulle bli heller för dom små liven verkar vilja gå upp tidigt å få ut så mycket som möjligt av dagarna :)

Så strax innan 7 va vi uppe..

Å då vart de först rena blöjor å sen frukost för dom små..

Sen vart de mys i soffan till en film för mig å Markus å de vart pongo å dom 101 dalmatinerna å han satt faktiskt still halva filmen vilket jag vart förvånad över sen va de rutchkanan som lockade..

Så han har åkt i den ja jag vet inte hur många gånger :) Den lär ju vart den bästa julklappen för den används flitigt varje dag :)

När Markus sover sin tupplur vid lunch så ska jag försöka plocka lite här hemma för sen när han vaknar så ska vi måla lite å leka med hans playdo lera :)

Men antar att han hellst vill åka i sin rutchkana..

 

Nä nu ska det åkas i den där kanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0