Dagen..

Ja Markus vaknade 02 första gången i natt så jag gick å hämta in honom till oss vilket inte funka han va på tok för pigg å jag kände mig som en zoombie så jag satt honom i sin stol i vardagsrummet å satt på en disney film å så ammade jag christopher på samma gång för han vaknade av markus liv som han förde :)

 

Å sen la jag mig i sängen en stund för Markus va nöjd me å kolla på film å eftersom han va fastspänd i sin stol så kunde han ju inte komma nånstans å han va nöjd ända tills filmen va slut men då skickade jag upp putte för jag va såå sjukt trött..

 

Så han å putte har setat uppe sen efter 03 men jag vet ju inte om dom har sovit ett tag i vardagsrummet för själv har jag ju legat i sängen å sovit men Christopher som har sovit sååå oroligt inatt..

 

Sen när jag å Christopher gick upp vid 9:30 då gick putte in å la sig å han sover fortfarande så antar att han va trött :)

 

Vi har inga direkt plander för dagen idag får se vadsom händer å fötter hehehehe. Jag la i alla fall köttet i marinad direkt när jag hade gått upp så att de får ligga å dra sig tills de e dags att tillaga de.

Lördag redan fy va fort de går Markus har redan vart på dagis en 1 vecka helt sjukt så fort de har gått. Och på måndag är det hans sista inskolningsdag å sen på tisdag börjar han som vanligt :)

Men jag måste säga till dom att han inte kommer på torsdag för vi har tid hos läkaren me båda barnen å de tar ju sin lilla tid å sen ska jag gå å lämna honom å då blir de typ ingen tid alls för honom på dagis innan han måste hämtas igen vilket känns lite elakt mot honom eftersom jag vet hur mycket han tycker om att härja där ..

Ska prata med dom å se vad dom säger är dom fullt me personal så kanske man kan skjuta fram hans tillar att han får vara där tills putte har slutat eller nåt får se vad dom säger.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0