Dag 1

Ja idag va första dagen av markus inskolning på dagis..

Det gick verkligen KANON bra..

Han blev ivrig som bara den innan vi ens hade kommit innanför grindarna men de va för att han såg en massa barn ute på gården som lekte i snön.

När vi kommer in så ställer jag vagnen på plats å börjar klä av mig ytterkläderna å Markus sitter jätte ivrig i vagnen å vill komma upp så jag tar upp honom å börjar klä av honom ytterkläderna å innan jag är klar med det så far han omkring som en tok..

Så jag får häjda honom så där 1 miljon gånger eftersom vi va lite tidiga å så måste jag ju klä av christopher åxå..

 

Å Markus lycka när ena fröken kommer å hämtar oss går inte att beskriva för då förstår han ju att han ska få komma innanför grinden å leka å gud han bara sprang iväg å total sket i mig vilket han gjorde dom 2 timmarna vi va där idag..

Han hade verkligen jätte kul med alla leksaker å alla andra barn..

Man verkligen såg på honom hur han trivdes.

Det gick även jätte bra vid maten vilket jag va lite små nervös över eftersom jag vet att Markus har extremt svårt för att sitta still å sen brukar han ju inte vara så där jätte intresserad av att äta.

Men han va jätte duktig även på den fronten han satt på sin plats å åt lite av maten men sen va de full fart igen..

Å han vart verkligen super ledsen när vi skulle gå hem..

 

Men han tvär decka i vagnen efter typ 20 meter så han va nog helt slut min lilla kille.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0