Bastat..

Ja idag åkte vi till min farmor å farfar å bastade efter vi hämtat Markus från dagiset..

Hon stod å gjorde sina super goda pannkakor så vi åt de me lite glass innan vi begav oss ner för att basta.

Å idag va de premiär för Markus del för han bastade nämligen me oss å han trivdes å tyckte de va super skönt.

Vi fyllde upp baljan dom har inne i bastun me vatten så han satt å plaska i den å han bastade nog i 30 min innan han ville upp... så då duschade jag av honom å sen bar jag upp honom till min farmor å farfar å så gick jag ner å bastade en stund till..

 

De va tänkt att jag skulle ta lite kort när lilleman bastade för första gången jag hade kameran med mig men då va så klart batterina slut :( suck så irriterande de va så de vart inga kort...

Men vi lär ju åka dit flera gånger å basta me honom å då ska de fan finnas batterin i kameran som fungerar..


Kommentarer
Postat av: Heidi

Men då :( Jag som ville se när skrutten bastade för första gången. Vi måste basta tillsammans med honom nångång, åååå så mysigt <3

2011-01-14 @ 18:18:59
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0