<3

Ja nu har Markus åkt iväg till min Farmor å gud så glad han vart när han såg henne...

Så jag har tömmt diskmaskin, ammat christopher nu ligger han i sin säng å "pratar" får se om han somnar. Han ser jätte trött ut. Har även fixat gardinerna i sovrummet.

Så nu väntar jag på att tvättmaskin ska bli klar så jag kan hänga tvätten å starta en ny :)

Ska se hur många maskiner jag orkar tvätta idag för tvättkorgen börjar bli full vilket jag hatar sjukt mycket så jag hoppas att den är tom när jag har tvättat klart, men de beror ju lite på hur mycket plats de finns å hänga på å vi har två torkvindor så när dom e fulla så är de färdig tvättat för idag.

 

Kanske man ska passa på å kolla på våra bästa år idag hehehehehe de va ett tag sen nu..

Å sen efter de så är de dags för lite lunch som kommer att bestå av nån slags sallad har inte bestämmt mig än för vad jag är sugen på..

Skulle vilja ta en liten promenad åxå men får se hur de blir me de för de finns å göra här hemma vill jag lova..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0