<3

Ja då e jag inne på 3:e maskinen tvätt, men så mycket mer har jag inte gjort :)

Jag har verkligen njutit och tagit vara på den här dagen, Har tänt lite ljus trots att de e ljust ute men jag älskar ljus tycker det är sååå mysigt..

Christopher har sovit mesta delen av dagen men den lilla stund han va vaken så skrattade han å log hela tiden lilla sötis.. Men så fick han mat å då slocknade han igen hehehehehe.

 

Jag ska snart rota fram nåt ur garderoben jag kan ha på mig när vi drar till Burger king vill nog inte riktigt åka i myskläder hehehehe.

Fast jag föredrar helt klart mysisar tycker det är sjukt skönt å springa runt i :)

 

Jag har lite tankar inför morgondagen när inskolningen av markus börjar eftersom jag troligen kommer få ta de själv eftersom putte å dom har så sjukt mycket på jobbet blir de nog svårt för honom att åka ifrån..

Vilket jag tycker e tråkigt hade velat haft me honom i alla fall nån/några av dagarna så även han får se hur det gåår till där och så..

För sen är det ju alltid jag som kommer att lämna å hämta markus på dagis när jag går hemma me Christopher eftersom han kommer att gå tis, ons å torsdag mellan 9-14 å då jobbar ju putte.

Men vi får se hur de blir me inskolningen för puttes del.

 

Jag är lite nervös samtidigt som allt känns sjukt bra..

Jag e lite orolig över att christopher ska få ont i magen eller bara vara allmänt missnöjd så jag får svårt att koncentrera mig på Markus, jag vet att man inte ska tänka så men har lite svårt att låta bli...

Är alltid lite pirrigt å små nervöst när man utsetts för nya situationer men allt kommer lösa sig till det bästa det är jag helt övertygad om :)

 

Mitt liv känns så JÄKLA underbart vilket det alltid har gjort men nu har jag en speciell känsla i kroppen som är helt obeskrivlig I LOVE IT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0