02:30

Jaha då har man vart uppe sen 02:30..

Efter att ha försökt i över 1 timme me å få Markus att somna om så gav jag upp å vi gick upp så nu sitter han å tittar på nalle puh å dricker nyponsoppa..

Jag har även precis ammat Christopher även han är piggelin så han sitter å gungar lite i sin gunga själv sitter jag här i soffan svin trött me ett glas oboy men de e bara å gilla läget..

 

Min farmor ringde igår å ville ha Markus idag så hon hämtar honom vid 09 å då lär de ju bli å lägga mig nån/några timmar å sova med Christopher om han vill vill säga vilket jag verkligen hoppas för annars kommer jag aldrig orka denna dag igenom..

Ska rasta Jason när jag lämnat ner Markus till farmor..

Putte tänkte gå ut me Jason igår kväll men då sa jag att jag ska gå ut me honom så jag slipper höra hans tjat sen om att de e min hund å då stod putte knäpptyst å visste inte riktigt vad han skulle göra å så sa jag du behöver inte kissa honom innan du åker å jobbar för de gör jag när jag har vaknat...

 

Jag ska försöka tvätta en maskin tvätt idag åxå funderar på å starta den redan vid 06:30 eller är det för tidigt????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0