Vilken natt/morgon..

Ja även denna natt vart de bara 2 timmars sömn :(

Christopher sov skit oroligt å hostade en massa som han så klart vaknade av..

Å Markus va så sjukt varm fick byta pyjamas på honom för att den ena va genom blöt å så va han tok svettig i hela håret.. Så han sov inte alls bra stackarn..

 

Å morgonen började me att Markus började spy så fort jag lyfte upp han ur sängen vi hann bara ut i hallen så kom de som en fontän... Stackarn..

Så jag satt han på badrummsgolvet så jag kunde ta reda på de i hallen å då kommer de en till spya rakt ut på Hela Markus å badrummsgolvet så de va ju bara å göra iordning ett bad åt honom..

Jag ringde putte å meddelade läget å sa att om han ska spy en jätte massa så får han fan komma hem för Markus blir helt hysterisk när han spyr å tro om de smittar av sig på christopher...

 

Men de har vart spy fritt sen badet vilket jag hoppas att de kommer fortsätta vara...

Men jag känner mig väldigt konstig illamående å matt fan om jag ska börja spy åxå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0