Vilken natt, vilken pojkvän..

Ja den här natten har vart hemsk riktigt hemsk...

Christopher har vägrat att sova bara gnällt å gnällt jag ammade honom 5 gånger under natten för då va han lugn å hur normalt e de 5 gånger liksom..

Å jag va såå trött så nån gång under natten bröt jag ihop å då kliver patrik upp å tar christopher så att jag får sova å super tack för det älskling..

Hade inte han kommit upp hade jag säkert setat å gråtit fortfarande hehehehe.

 

Å Markus har hostat en jätte massa även i natt stackarn..

 

Vi ska åka å handla lite snart putte e hemma idag åxå från jobbet me tanke på hur natten va å att han klev upp å tog över... Shit va man behöver sin sömn å den har jag ju inte fått på evigheter alltså en natts sammanhängande sömn gud vad jag längtar tills den natten kommer :)

 

Jag älskar min Patrik en massa han har gett min dom finaste barnen som går att få å han har stått vid min sida i snart 6,5 år vi har vart med om en hel del både bra å mindre bra saker men vi har  hållt ihop å det har gjort oss starkare tillsammans..

Visst tjafsar å bråkar vi som alla par gör men vi tar oss igenom det å det gör oss och vårt förhållande starkare.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0