Våran sista bebis???

Ja christopher e ju kanske våran sista bebis..

Å känslorna kring de är lite blandat.. Både jag å putte har sagt att om vi ska ha en till så blir de våran sista men som de känns nu så räcker de gott å väl me dom 2 godingarna vi har här hemma..

Jag älskar mina barn över allt annat å vill kunna ge dom de bästa å räcka till för dom i alla lägen..

De finns inget jag inte skulle göra för Markus å Christopher..

Och jag känner lite att om vi får en till kommer jag räcka till då???

 

Jag har fått komentaren "ni måste göra fler barn för ni gör så fina barn"

Å de värmde å höra så dom orden tackar jag för..

 

Men som sagt de återstår att se om Christopher är våran sista bebis..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0