Tini <3

Ja idag fick jag ett mess av Tini där hon frågade om jag ville gå en sväng me henne på stan efter att hon slutat jobbet å de ville jag såklart..

Va jätte kul å träffa henne.. Vi tog en fika, hon bjöd Tack gumman.

Vi snackade en massa som alltid när vi ses hon handlade klart Sixtens 1 års pressent vart massa fint han kommer bli sååå glad..

 

Hon köpte även till mina barn, sååååå gulligt.

Markus fick en monster truck å christopher en snuttis..

Hon tänkte köpa köpa 2 stycken handdukar för 600 kr men jag sa till henne är du inte klok de e inte värt de å efter en stund sa hon va bra att du stoppar mig..

Visst dom va jätte fina men 600 kr helt sjukt dyrt...

 

Monster trucken Markus fick






Snuttisen christopher fick




Tack tini för sakerna till mina barn


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha tack så mycket att du stoppade mig.

<3<3<3

2011-02-11 @ 11:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0