Tack Marie.

Ja igår kom Marie hit vid 10 ungefär å så drack hon å putte lite kaffe å så myste hon så klart me barnen sån tog vi på oss å gick ner på stan.

Putte å Markus va kvar hemma.. Å Marie handlade lite för pressentkorten hon fick när hon fyllde..

Å så handlade hon en såååå fin filt till Christopher som jag hade tänkt köpa till honom när barnbidraget kom.. Men den köpte hon trots att hon egentligen inte hade pengar till de sötunge :)

Så den vill jag verkligen tacka för..

 

Sen efter stan gick vi till M huset å kollade lite å där fndade jag lite av de jag la ut bilder på igår :)

Sen gick vi hem hit å åt mat å efter Maten fikade vi å dagen bara sprang iväg som vanligt.. Hehehehehe..

 

Här är den super fina filten christopher fick av sin gudmor Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0