SPA

Ja då har man tagit en varm å skön dusch för en stund sen..

Det är sättet å komma ifrån en liten stund å få koppla av å idag bestämmde jag för att lyxa till det..

Så idag vart de inpackning för håret å en skön body scrub å efter duschen vart de å smörja in sig me body butter så nu e jag len som en barn rumpa å luktar så sjukt gott..

 

Min kära vän Emma har ju skämmt bort mig me produkter från body shop när jag har fyllt å jag har spart på dom till såna här lyx tillfällen så jag har kvar från alla 3 dofter hon har köpt till mig :)

Å idag körde jag med denna:


Kommentarer
Postat av: Emma Berggren

Bara det bästa är bra nog :)

Saknar er sjuklingar!!! Nu får ni kurrera er så vi kan träffas snart.. Kram

Jag åker ju i morgon natt, tänkte höra vad barna har för stolekar??? El ska jag gå efter ålder?



Jag hör av mig om jag hittar något som du ev absolut måste ha, kanske inte finns sen när vi åker senare..

kram

2011-02-24 @ 11:50:30
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren :)

Vi saknar er åxå en jätte massa.. Markus har stolek 92 nu och Christopher har stolek 56 nu men det är nog dags för christopher att gå upp till stolek 62 om ett tag.. Jag är såå himla avis jag vill åxå åka å shoppa :) gud vad jag längtar tills vi drar iväg på våran tripp..

Du får shoppa järnet nu när du kommer ner shoppa så du blir tokig hehehehehe.



Du är helt underbar vännen vet du de???



Kraaaam

2011-02-24 @ 12:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0