?ska jag?

Ja nu har jag startat en maskin tvätt å tömt diskmaskin...

Jag gör om väldigt ofta här hemma.. Alltså byter ut inredning å gardiner å sånt..

Å nu sitter jag å funderar på om jag ska göra om i sovrummet dra in lite lila å svart???

Men har som sagt inte bestämmt mig än får fundera en liten stund...

Putte kan bli tokig på mig å mina ideer om att ändra å byta ut jämt å ständigt här hemma medans jag bara tycker att de är kul å de blir ju nytt å fint :)

 

Jag försöker få tag i min lillasyster Lina för å se om hon ska komma å äta här idag eller inte så jag vet om jag ska vänta på henne eller inte...

Hon sover säkert hoppas hon hör av sig snart så jag vet hur de blir <3

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0