Sjukstuga

Markus är sjuk igen, stackarn..

Märkte hos farmor att han inte riktigt va sig själv för han ville va i famnen å mysa hela tiden men jag tänkte inte mer på de för ibland är han bara väldigt mammig..

Men sen när vi kom hem började han bli lite rosenröd om kinderna å sen kom febern som ett brev på posten så de blir inge dagis för honom imorrn utan vi får ha det mysigt i soffan å titta på film.

 

Farmor skulle komma över me fruktsoppa åt markus i morrn hur gulligt e inte de...

 

Jag känner mig inte heller helt bra halsen å näsan har ju inte vart bra på nån vecka men jag känner mig väldigt trött å hängig å sen att halsen å näsan är som dom är gör ju inte saken bättre..

 

Christopher är inte bra han heller hans näsa rinner som bara den å så har han en fruktansvärd hosta stackarn å han är lite halv varm även han så får väl se om putte klarar sig eller om han me blir sjuk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0