Sjuka barn, lite sömn

Ja barnen är ju sjuka här hemma å de resulterar i EXTREMT lite sömn för min del :(

Markus har hög feber så måste få i honom alvedon när putte har vaknat ingen ide å ta de nu för då lär putte vakna.. För Markus gillar inte å ta alvedon varken i rumpan eller i munnen...

Christopher har ju hostan å snuvan..

Så dom har som vanligt vaknat i omgångar så de jag har sovit inatt är mellan 22-24 å jag kan lova att jag är trött men men finns inte så mycket att göra..

 

Får verkligen hoppas att dom sover samtidigt under dagen så jag åxå kan lägga mig å sova då för shit va det kommer att behövas...

 

Nu sitter vi å tittar på djungelboken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0