Shopping...

Ja nu e jag ute på nätet å tittar på lite till barnen :)

Å de finns ju sååå mycket fint, får se om jag klickar hem nåt :)

Nu när pengarna kommer ska jag försöka lägga undan i alla fall 3000 kr till min resa till ullared jag hoppas på å kunna lägga undan 5000 men de e kanske lite väl mycket på en månad men men vi får se hur mycket pengar vi får å så... å om Emma ska åka nu i slutet av feberuari kanske hon kan vänta till i maj å åka med mig för då borde jag ha hunnit få ihop mina 10 000 jag vill ha med mig :)

Men hon va sååå söt igår å sa att jag kunde få låna pengar av henne om de va så å hur jäkla gulligt e inte de????

 

Gud va jag ska shoppa till mina barn på gekås när de bär av dit :)

Självklart kommer de bli en del till hemmet, mig, putte å jason åxå men de e barnen som i första hand ska ha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0