Nytt å fint :)

Ja igår efter man hade pulat å fixat me jasons rum så blev jag självklart sugen på att göra om mer här hemma..

Men det får vänta tills jag drar ner till ullared me emma för där kan man nog fynda fina grejer till hemmet för nu e de spara till ullared som gäller :)

 

Jasons rum är ju inte klart heller de står ett avkarium där inne som ska upp på vinden när pappa har hämtat sina akvarium å sen så ska de in nya krukor i fönstret å lite små plock...

 

Såg allt fint emma hade fyndat när hon va på gekås i lördags vilket gjorde mig ÄNNU mer sugen på att åka men de blir eventuellt att vi åker den 7:e maj ska prata lite me emma om de när vi ses vilket jag hoppas vi gör snart för nu va de på tok för längesen ajabaja...

 

Nu är Markus frisk i alla fall skönt å christopher är åxå frisk bara jag som har lite ont i halsen men de e ju ingenting prova å föd barn hahahahaha.

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0