Myspys..

Ja snart e de dags å göra våra små prinsar klara för natten å då blir de mys pys i soffan för mig å putte framför efterlyst me en cola i handen mumms nu va de ett par dagar sen jag drack cola så de ska bli riktigt gott :)

Å sen efter efterlyst blir de sängen i alla fall för min del..

Jag e helt slut å öm i hema kroppen, jag verkligen hatar att vara sjuk fan va jag hatar de...

Jag hoppas verkligen att jag blir frisk snart så våran vardag kan återgå till de vanliga me en massa bus å mys för nu när vi e sjuka så består dom mest av mys vilket är helt underbart men jag ser hur jobbigt de e för mina barn å va sjuka så jag hoppas verkligen dom blir friska snart..

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0