Lördagsmys..

Ja igår va de ju lördag vilket självklart innebär lördags mys :)

Så vi va bara hemma å hade en mys dag me en massa bus å lek å en hel del mys å de va helt underbart..

Vi tittade på film å Markus fick lite lördagsgodis :)

Sen åt vi Pizza å kebab. Eller jag å Markus åt Pizza..




och pizzan va riktigt god kan jag lova mumms mumms..
Men man fick lite halv ångest när man hade ätit upp den å druckit cola för jag vill ju gå ner i vikt men har ju såå svårt att motstå alla frestelser vilket jag alltid har haft så jag å putte pratade lite å kom fram till att ska de syndas så får de göras 1 dag under helgen å det lät helt okej för mig så ska försöka hålla mig till de :)

Sen på kvällen köpte vi lite godis å en liten burk cola var till filmen vi tittade på när vi hade lagt markus å shit vilken film va lite halv läskig..
Så det var lite om hur våran lördag såg ut :)


Här är dom finaste killarna i världen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0