Känns bra...

Ja för ett tag sen så bröt jag kontakten me 2 av mina systrar för jag orkade inte me allt skit å alla jävla intriger som kom när man hade kontakt me dom..

Å det känns såå skönt och befriande på nåt sett för det har inte vart nåt strul i mitt liv sen dess..

Inga intriger inget skit alls kan ni fatta???

Alltså berodde de ju på dom 2, för då va de fan nåt hela tiden kändes de som, helt sjukt när man tänker efter men men sanningen är ju som den är :)

 

Å alla kan inte fatta de som har hänt dom säger men va fan ni e systrar å visst så kan jag me känna till en viss del men sååå mycket skit jag har fått tagit å så mycket skit som de har vart orkar jag inte ha i mitt liv å då spelar de fan ingen roll att det är mina systrar..

 

Jag har min egna lilla familj som jag e tok stolt över och som jag älskar mer än allt annat å så har jag helt underbara vänner som förgyller mitt liv vad mer kan man begära liksom????

Jag har det så himla bra och jag mår sjukt bra så jag gjorde helt rätt som klippte banden me dom 2 :)

 

Jag är stolt över mig själv att jag satt ner foten och sa nu får det fan vara nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0