Kamera..

Jag skulle vilja ha en sån där systemkamera eller vad dom heter..
Jag älskar ju att knäppa kort på mina 2 underbara barn.
Markus är lite svårare nu när han hellre vill fara runt å leka me allt de e lättare me Christopher som ligger kvar där man lägger honom :)
De blir å spara till en sån kamera lite längre fram för nu håller jag/vi på å spar så jag kan åka till ullared i vår å handla en MASSA till våra barn..

Vi ska ju boka tid för syskon fotografering så fort christopher kan sitta stadigt..
Jag längtar MASSOR..
Å jag funderar även på å göra en canvas tavla om de blir nåt foto som blir så där sjukt bra å fint vilket många kort lär bli.. Å så vill jag ha de största formatet tror jag å så vill jag ha den ovanför soffan ååå så fint.

Skulle även vilja ha 2 mindre i sovrummet en på Christopher å en på Markus men får se hur vi gör de kommer ju bli svin dyrt men jag har pratat lite me fotografen som e sjukt trevlig man kunde dela upp betalningen på 2 månader å så kunnde man beställa canvas tavlorna senare om man ville de..
Skönt å veta..



Kommentarer
Postat av: Emma

På tal om Ullared, datumen såg jag i sméjornalen!! Ta en titt där. Kram

2011-02-03 @ 12:30:45
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0