Inte människa..

Efter denna natt så är jag inte människa kan jag lova..

Så jag sitter med en coca cola å hoppas de ska hjälpa lite har en till i kylen som jag lär behöva ta om ett tag..

Tempade Markus i morse 40 graders feber, hosta å en näsa som rinner som bara den stackars liten.

Så jag fick i honom lite alvedon efter mycket om och men..

Å har även fått i honom 3 nappflaskor med vätska så jag hoppas att de fortsätter så..

Jusst nu tittar vi på lilla sjäjungfrun å han har ätit lite ostbågar e man sjuk så ska de ju vara lite lyx :)

 

Christopher har sin hemska hosta å sin lilla näsa som rinner han är feberfri än så länge...

Men han sov riktigt dåligt inatt han med han vakna av sin egen hosta å av sin storebror som inte alls mådde bra så jag hoppas verkligen på en bättre natt i natt...

 

Min farmor vill ha Markus inatt men får som sagt se hur han mår och hur allt e me honom under dagen.. Men som de ser ut nu så blir han hemma inatt..

men han kan ju bli mycket bättre under dagen så va de sist han hade feber då va han helt bra på bara några timmar skit skummt..

 

Nu känner jag att jag svamlar iväg måste bero på tröttheten så jag slutar nu ciao..

 

Ps snart e tvättmaskin å diskmaskin klar bara å hänga tvätten å starta en ny :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0