Göra om???

Jag vill göra om här hemma men vet inte hur????

Suck suck.

Kanske ska ta å tömma diskmaskin så länge å starta en tvätt å se om några ideer kommer upp hehehehe.

Börjar nästan förstå att putte tycker jag är lite små knäpp ibland :)

 

Fy satan vad jag längtar tills de bär av till Ullared..

Då ska de kollas efter grejer till hemmet bland annat så jag kan komma hem å göra om lite  *ASG*

men först å främst e de shopping till mina 2 underverk som gäller dom ska få allt jag hittar å tycker om :)

Jag älskar att shoppa så en resa till Ullared kommer bli Super duper..

 

Självklart ska jag shoppa lite till putte å Jason åxå men först å främst till Barnen de e lite därför jag åker dit för att de e billigare där å kläder går ju åt å nu börjar ju Markus komma upp i större stolekar å då kostar kläderna mer å där nere kan man få samma kläder till halva priset å så är det ju skönt å komma iväg på nåt utan killen å barnen... Å sen komma hem med en massa saker åt dom <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0