Förändringen är igång..

Ja nu är förändringen av Jasons rum igång :)

Putte å anders e på väg till ikea jusst nu härligt härligt.. Inte vanligt att grabbarna drar iväg till ikea hehehehe.

Jag gav Putte fria händer av val av färg på byrån så vi får se om de kommer hem en vit eller en svart.

Jag har en känsla av att de blir en vit å jag sa till putte innan han åkte att om han tar vit så får han köpa ett par vita gardiner åxå jag sa så klart vilka :)

Och om det blir vitt så kommer inte rummet bli klart den här månaden för då ska de köpas nya krukor åxå å eventuellt nya tavel lister vi får se hur de ser ut när byrån å gardinerna e på plats..

Nya krukor måste köpas nästa månad tror jag för blommorna håller på å växer ur krukorna dom står i nu hehehehe..

 Bilder kommer så klart komma på hur de såg ut innan byrån å sen när byrån står på plats :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0