Duktiga Jag

Ja då har man precis kommit in :)

Jag har redan hunnit me 2 timmars promenad idag först gick jag me barnen till dagis å lämnade Markus sen när jag kommit hem så mötte Martina mig vid porten så vi går bara upp hit snabbt så jag kan amma å ge christopher en ny blöja å sen tar vi me oss Jason å beger oss ut på en låång promenad å gud så skönt de va :)

Så om ett tag ska jag börja me lunchen å de blir lax å potatis å en massa grönsaker å till de en kall sås mumms mumms säger jag bara de ska bli dunder gott.

Sen så blir de ju 1 timmes promenad till för min del när jag ska hämta hem prinsen från dagis så den här dagen är jag nöjd med promenads mässigt :)

Nu är tvättmaskin nummer 2 igång å så ska jag plocka lite här hemma har öppnat fönstrena i alla rum passar på å vädra lite medans christopher ligger i vagnen å sover me sin overall :)




Lite bilder på mina ögonstenar :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0