Dagen...

Ja dagen började me att klockan ringde strax innan 07 då va de bara å kliva upp å göra iordning barnen.

Farmor kom vid 08 å hämtade Markus å efter de gick jag å christopher ner på stan för vi hade tid på bvc 08:30 för vägning, mätning å vaccination så putte kom när de va dags för sprutorna..

Å efter de gick vi till apoteket å köpte en kräm till christopher sen gick jag å christopher hem å putte åkte å jobba..

Christopher slummra till en stund i vagnen på väg hem men sen vart han super pigg å ville inte alls sova vid lunch men efter 2 timmars försök så somna han äntligen så jag hoppas han sover ett tag nu eftersom han har sovit extremt lite idag mot vad han brukar..

 

Jag har startat en maskin tvätt me dom svarta kläderna som trillade ner i brevlådan idag.

Jag skulle behöva äta men har verkligen inte nån lust å ställa mig vid spisen men eftersom jag fortfarande ammar christopher så måste jag ju äta så de e bara å ta sig i kragen :)

 

Ska försöka röja lite här hemma idag åxå så jag hoppas verkligen att orken kommer efter att jag har ätit för som jag känner nu så vill jag bara dega i soffan hela dagen..

 

Min lilla prins när han sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0