Besök..

Ja idag ska vi få besök av Marie "christophers gudmor" om tågen går som dom ska i detta väder vill säga.

Jag väntar på å få hoppa in å duscha men de verkar ta en jäkla tid för putte där inne han är nästan värre än en tjej :) hehehehehehe

Hon kommer hit å så ska hon få lite kaffe å sen ska vi vänta på att stan ska öppna å så blir de ner där en vända för mig lär de bli fönster shopping har typ bara 200 kr kvar hehehehehe.

Men Marie skulle nog shoppa lite om hon hitta nåt :)

 

Får se om putte vill följa me han åxå hehehe killar brukar ju inte gilla å springa på stan direkt men ibland så vill han faktiskt följa me så vi får se hur de blir idag.

 

Nä nu ska jag säga åt honom å skynda sig så jag me hinner duscha..

 

 

Bjuder på en bild på mitt charmtroll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0