Beroende

Natten va inte nån höjdare direkt.

Markus sov oroligt å vaknade ett par gånger så jag bar in honom till oss å sen när de va dags att amma Christopher så la jag Markus i sin säng å så satte jag mig där inne å ammade å gav Markus sin välling å efter en stund sov båda barnen mätta å belåtna så då fick man nån timmas sömn..

Så sammanlagt har de väl blivit 4 timmars sömn inatt å konstigt nog så e jag rätt så pigg ändå tycker jag..

Men jag känner att jag är grymmt sugen på coca cola fan jag har blivit beroende av de.

Men eftersom jag varken dricker kaffe eller energy dryck så har colan vart mitt sätt att piggna till när de har blivit lite sömn på nätterna :(

Så nu måste jag nästan ha cola varje dag annars blir jag grinig eller så får jag ont i huvudet.

Men idag ska jag fan försöka stå emot hahahaha lycka till.

 

Idag ska jag nog dammsuga lite här hemma gjorde de igår men Jason fäller ju såååå sjukt mycket hår så de måste göras igen..

Ska nog fan kamma honom idag me våran specialkamm som tar bort allt hår som sitter löst eller vad man ska säga de e i alla fall en skit bra borste.

 

Idag blir de fiskpinnar, potatis, remuladsås å kokta ärtor till lunch/middag beror lite på när jag blir hungrig..

Fan nu tänker jag bara på coca cola... trött jag blir på mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0