Underbara Lördag...

Ja jag har bakat hela förmiddagen, vart klar nyss..
Vart en sats till me snöbollar å så har jag bakat saffransbullar med mandelmassa i. Bilder kommer under dagen..
Och om ett tag ska jag ställa mig å göra köttbullar, full rulle...

Dags å ta undan den rena tvätten från vindan, hänga den som är i maskin å starta en ny...
Ska plocka undan lite i köket kanske slå in barnens julklappar i från deras mormor...
En massa julmys här hemma jusst nu..
Bara julmusiken som fattas får ta den sen jusst nu tittas de ju på tecknat..

Nä nu kallar plikten


Kommentarer
Postat av: Natalie

Vad är snöbollar för något? :-) Kan du lägga upp receptet?

2011-12-03 @ 16:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0