Tröttsamt

Starten på denna dag va inte den bästa :(
Jag känner mig deppig, nere å ledsen å de jobbiga är att jag inte vet varför..
Och på de är jag trött å mår lite illa, så jag vaknade upp till skit dag nummer 2 me andra ord...
Jag hoppas Michaela har lite överseende för de när hon å barnen kommer..
För jag kanske inte är de roligaste sällskapet idag..
Eller så är de jusst lite sällskap jag behöver vem vet???
Jag känner att jag skulle behöva gå ner till Ica å köpa lite cola men jag ska försöka stå emot så länge jag kan..
Jag skulle behöva plocka å städa lite men varken orken eller lusten finns för tillfället får hoppas den finns i morrn för på söndag så ska vi fira jul me Heidi, Emil och Noah å då vill man gärna ha de lite fint.
Putte ska på julbord me jobbet idag och då kommer min lilla syster lina hit och håller mig sällskap de kan jag behöva.
Vi ska köpa lite godis å bara vara kanske glo på nån film.
Tack mina nära och kära för att ni finns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0