Torsdag...

Då va denna torsdags morgon här..

Snart dags å göra markus klar för dagiset, måste ringa dom åxå å be dom hålla lite koll på markus fot..
För han säger aj å lyfter upp foten men jag har tittat å klämt å ser inget å han kan stödja på benet, kan ju vara växtvärk men vill i alla fall meddela dom läget så dom kan ha lite koll på honom...

Igår så griljerade jag skinkan så nu e de gjort å de känns skönt..
Är sugen på å städa men min kropp verkar inte vara de för  :(
Får se om jag kanske får nå ryck sen jag hoppas på de i alla fall :)

Ska ge christopher sin frukost så fort markus kommit iväg sen ska han få lite fruktsallad till mellanmål sen som jag gjorde iordning i går kväll så den har stått å gottat ihop sig :)


Hoppas ni får en underbar torsdag för det ska jag ha <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0