Torsdag...

Då va det redan torsdag.. Har sovit rätt okej inatt men lite trött å seg är jag.. Har liksom inte kommit igång me mitt plockande här hemma än..

Vid lunch kommer min underbara vän Emma hit å klipper av mig håret.. Japp ni hörde rätt å de är en bra bit som ska bort.. Vill få bort de slitna å de är en hel del.. Så de ska hon hjälpa mig med..

Sen kommer mallan brallan hit.. Mys..
Vi ska nog gå å boka tatuerings tid åt mig.. Fy på mig som inte fixat de än.. Ska ju tatuera in christophers namn å födelsedatum men vet inte alls vart :( men får börja fundera på de nu.. Har väl funderat lite på ställe men inte kommit fram till nåt så när tiden är bokad blir de å fundera rejält ;) ska kolla om han har nå tips på vart de kan bli snyggt å så.. För Markus namn å datum har jag på vänster underarm. Men de bli nog kanon..

Sen är jag lite sugen på mer shopping :) såå nöjd me gårdagens shopping så skulle vilja fortsätta lite idag ;) men får se vad våra plånböcker säger om de...

Nä nu ska jag ta å göra nån nytta här hemma medans grabbarna leker inne hos Markus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0